Łączna liczba wyświetleń

sobota, 19 września 2015

Złuszczająca maska do stop w postaci skarpetek- L'biotica

Jakiś czas temu sięgnęłam po nią pierwszy raz, zawsze po zimie mam problem ze stopami, bo mam twarde, ale jednocześnie suche pięty itd.
Więc jak tylko zrobiło się ciepło postanowiłam kupić tą maskę.
Porównałam maskę Silcatil i L,biotica skład ten sam, więc po co przepłacać i tak zakupiłam tą drugą za 11,99zł.

Skład:
Alcohol, Aqua, Propylene Glycol , Lactid Acid, Isopropyl Alcohol, Urea, Glycolic Acid , Betaine, Anthemis Nobilis Flower Extract, Citrus Medica Limonum Fruit Extract, Carica PapayaFruit Extract, Pyrus Malus Fruit Extract, Citrus Aurantium Dulcis Fruit Extract, Triclosan, Salicylic Acid, Menthol. Peg-60 Hydrogenated Castrol Oil, Disodium EDTA, Parfum

 Sposób użycia:
1. Umyć i osuszyć stopy
2. Opakowanie skarpetek przeciąć wzdłuż przerywanej linii. Włożyć stopy do środka, dla lepszego efektu warto założyć na wierzch bawełniane skarpety.
3. Skarpety zostawiamy na stopach 60-90 minut, w zależności od kondycji stóp.
Ja robiłam w trakcie upału i wytrzymałam jedynie 60 minut, bo za gorąco mi było.
4.Na koniec należy usunąć maskę i umyć pozostałość płynu ciepłą wodą.

Stopy od razu są gładziutkie, a przy okazji zmywanie paznokci gratis zrobione.
Złuszczanie zaczyna się po 3-4 dniach i nie należy używać przy tym tarek, pumeksu i innych tego typu akcesorii, bo możemy sobie pokaleczyć skórę, która jest bardzo wrażliwa.
Już następnego dnia po stosowaniu maski skóra jest tak delikatna, że nawet nasze ukochane mega wygodne buty mogą nas obetrzeć.
Proces złuszczania trwa do 14 dni nawet, no i nie radzę się wybierać wtedy na basen, nad morze itd, gdyż złuszczająca skóra po wyjściu z wody wisi płatami i nasze dna zostawiamy, jakbyśmy zaznaczali szlak( ja zrobiłam ten błąd, a potem siedziałam pół godziny na kocy i zdejmowałam skórę jak wąż( haha).
Jeżeli ktoś się nastawi na usunięcie wszelkich nagniotków( nawet tych od dawien dawna) czy zgrubiałych odcisków, to niestety muszę go rozczarować, takie grube zrogowacenia wymagają interwencji kosmetyczki.
Natomiast przy niewielkim problemie maska daję radę, złuszcza i wygładza stopy, a do tego cena przystępna, dlatego osobiście polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam