Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 25 grudnia 2016

Spokojnych Świąt

Kochani w tym roku Boże Narodzenie jest inne niż w ubiegłych latach.
Planowałam wiele, ale życie zweryfikowało plany, wiele się ostatnio działo.
Przed samymi Świętami nadeszła wiadomość o  odejściu bliskiej osoby.
Nieplanowany wyjazd, byliśmy wspólnie z rodziną, szkoda, że w takich okolicznościach się spotkaliśmy.
Świąteczne potrawy przygotowywałam w ostatniej chwili, wszyscy przez to zmęczeni, może troszkę poirytowani i mniej cierpliwi.
Ale najważniejsze, abyśmy wspólnie spędzili ten czas, aby Jezus narodził się w naszych sercach i był obecny co dzień.
Życzę Wam spokojnych, rodzinnych i zdrowych Świąt.
Odpocznijcie, spotkajcie się z rodziną, znajomymi, powiedzcie, że kochacie: siostrę, brata, syna, córkę, mamę, tatę, babcię.

4 komentarze:

  1. W czasie świąt również najbardziej cenię spotkania z bliskimi mi osobami! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana u mnie też Święta tego roku na wariackich papierach. Kilka dni wcześniej przeprowadzka, praca do późnych godzin. Choinka wjechałą do mieszkania po 15stej w Wigilię a do stołu usiedliśmy koło 21wszej. Sprzątanie, gotowanie do ostatniej chwili, bo nie było zwyczajnie czasu, mimo iż gotowałam już w piatek po pracy. Ale udało się usiąść razem, spędzić czas na rozmowie, pysznym jedzeniu, pasterce. Nasze Święta były głównie przespane dla B, ale czas na msze był. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku życzę kochana, samych wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Nowym Roku życzę Ci dużo spokoju, radości i spełnienia marzeń :)

      Usuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam