Łączna liczba wyświetleń

piątek, 27 maja 2016

Skarpety złuszczające L'biotica

Choć wiem, że reklamują w Tv Skarpety Silcatil, to ja już w zeszłym roku przekonałam się o skuteczności skarpet złuszczających L'biotica.
Miałam w ogóle o nich napisać wcześniej, bo już cieplutko się zrobiło, człowiek najchętniej biegałby w sandałach i klapkach, a co jak mamy popękane pięty, zgrubienia itd.?
Owszem można kupić maści złuszczające martwy naskórek z kwasami np Rekord łuszczy( zawierająca kwas salicylowy) są też preparaty zawierające dwa kwasy np. ABE płyn zawierający kwas salicylowy i kwas mlekowy.
Trzeba by było potem jakoś to nałożyć, zabezpieczyć, żeby się nie starło itd.
A tutaj mamy gotowe skarpety, rozmiar naprawdę duży, bo robiły osoby mające rozmiar buta 45,a ja sama mam 43 rozmiar i nie ma problemu, stopa normalnie się mieści.

L'Biotica złuszczająco- pięlęgnująca maska do stóp w postaci skarpetek wypełnionych aktywnie działającym płynem.
W skład wchodzą przede wszystkim trzy kwasy: kwas salicylowy, mlekowy i glikolowy.
Od razu uprzedzam, bo były przypadki, kiedy osoby uczulone na kwas salicylowy je użyły niestety nastąpiła silna reakcja alergiczna.
Ja na dzień dzisiejszy nie mam uczulenia, więc stosuję, poza kwasami mające działanie keratolityczne mają wyciągi roślinne i jak dla mnie przyjemnie pachną.
Tutaj pełen skład
Alcohol, Aqua, Propylene Glycol, Lactic Acid, Isopropyl Alcohol, Urea, Glycolic Acid, Betaine, Anthemis Nobilis Flower Extract, Citrus Limon (Lemon) Fruit Extract, Carica Papaya (Papaya) Fruit Extract, Pyrus Malus (Apple) Fruit Extract, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Triclosan, Salicylic Acid, Menthol, PEG-60 Hydrogenated Castor Oil, Disodium EDTA, Parfum.
Radziłabym też zmyć lakier z paznokci przed zastosowaniem skarpet, ponieważ po użyciu nie zostanie na paznokciach.
Wg instrukcji przecinamy skarpetki wg wyznaczonej linii, wkładamy na nogi i na wierzch zakładamy bawełniane skarpety i czekamy od 30 do 90 minut.
W trakcie upałów kiedyś robiłam to nie wytrzymałam dłużej niż 40 minut.
Po tym czasie spłukujemy nadmiar, od razu stopy stają się gładziutkie w dotyku,a efekt złuszczania pojawia się od kilku do kilkunastu dni od zrobienia, ale jak już się zacznie złuszczać, to efekt trwa.
U mnie efekt złuszczania zaczyna się około 5 dni od zabiegu i trwa do 14 dni.
Stopa wtedy wygląda mniej więcej tak
 Ja aby przyspieszyć proces złuszczania co drugi dzień moczyłam nogi.
A po złuszczaniu stopa wygląda tak :)
Oczywiście nie jest to cud kosmetyk, bo duże odciski, nagniotki czy długo nie usuwanie zgrubienia nie da się usunąć za jednym zamachem i wtedy warto zainwestować w zabieg u kosmetyczki, ale tak pielęgnacyjnie to te skarpetki są rewelacyjne, a zabieg można powtarzać raz w miesiącu.
W dodatku przystępna cena, więc polecam

4 komentarze:

  1. Też polecam! U mnie teraz 5 dzień złuszczania, a efekty są mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przed wakacjami chyba jeszcze raz sobie zrobię, a co :)

      Usuń
  2. Wypróbuję, koniecznie. Moim stopom przyda się taki zabieg. Gdzie mogłabym je znaleźć, Maju ? Pytać w aptece czy drogerii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majeczko ja oczywiście kupuję głównie w aptece, ale widziałam też w Drogeriach Natura.

      Usuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam