Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 kwietnia 2017

Wielkanoc :)

Jakoś w tym roku szczególnie nie spinałam się z przygotowaniami na Święta, doszłam do wniosku, że na co dzień na bieżąco się sprząta, pierze, gotuje, a okna 2 tygodnie wcześniej umyte, to bez przesady.
Ważne, aby dobrze przeżyć ten czas duchowo, aby znaleźć czas na to, co ważne.
Wiadomo, że zaplanowałam, co zrobię, dzieciaki mi pomogły w przygotowaniu potraw i ozdobieniu świątecznie domu.
Fajnie tak przygotowywać się wspólnie, całą rodziną, razem pójść do kościoła, ogarnąć, zrobić zakupy i razem zasiąść do stołu.
W Wielki Piątek był czas i na modlitwę, zadumę, potem poszliśmy do kina na piękny film : "Chata" o którym napiszę w oddzielnym poście.
Następnie wspólna droga krzyżowa, czuwanie...
Wczoraj święcenie pokarmów i wspólne przygotowanie potraw na dziś, a potem gry planszowe, które uwielbiamy.
Wielkanocny poranek rozpoczęty w kościele i ta radość ze  Zmartwychwstania i piękna pieśń

, wspólne śniadanie, kolejna gra planszowa i fajny film z Jimem Careyem Bruce Wszechmogący.
To jeden z tych filmów, które mogę oglądać często i lubię do nich wracać a mi się nie nudzi.
Wspólne rozmowy przy stole i kolejny super film z wytwórni Walta Disneya Piękna i bestia, wersja rysunkowa :)
Po nim poszliśmy na cmentarz, a teraz przyszedł czas, aby napisać na blogu, bo ostatnio bardzo rzadko tutaj się pojawiam, niewiele piszę.

Chciałabym Wam życzyć rodzinnych Świąt Wielkiej Nocy
Abyście znaleźli czas dla siebie, tak bardzo nam potrzebny czas, aby wszystko sobie poukładać i przepracować.
Abyście spotkali się z kochanymi ludźmi, mieli odwagę prosić o wybaczenie i wybaczyć.
Aby nie zabrakło Wam czasu dla tych, na których Wam najbardziej zależy.
Spędźcie ten czas , jak potraficie najlepiej.
Dużo miłości, spokoju i zrozumienia.
Wesołego Alleluja!

4 komentarze:

  1. Święta spędzone z rodziną, czyli idealnie. Mam nadzieję, że u Was tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wesolego Alleluja!
    Pozdrawiam,
    Sylwia,
    www.passion4luxus.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że miałaś udane Święta ?
      Pozdrawiam Sylwia :)

      Usuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam