Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 1 października 2017

VIII Międzynarodowe Warsztaty Gospel w Puławach

Jakiś czas temu, chyba jeszcze na starym blogu pisałam Wam o tym, jak zaczęła się moja przygoda z Warsztatami Gospel,  ale q woli przypomnienia.
3 lata temu podczas V Warsztatów Angela razem z młodzieżą ze szkoły wzięła udział w tych Warsztatach.
Poszłam na koncert finałowy i ... przepadłam.
Urzekła mnie historia Gospelu, niewolnicy w polu chwalący pieśnią Pana, czasem to jedyny pozytywny moment w ich życiu.
Te pieśni pozwalały im przetrwać i żyć, ludzie ludziom zgotowali taki los.
A muzyka i otwartość z jaką można było się spotkać zachwyciły mnie.
Mało tego, na koncercie nie można było siedzieć i po prostu słuchać, człowiek sobie podrygiwał nogą, klaskał , a prowadzący jeszcze zachęcali do wstania i przyłączenia się do nich.
2 lata temu postanowiłam wspólnie z Angelą wziąć udział w Warsztatach, o czym pisałam TUTAj
    Rok temu ze względu na Światowe Dni Młodzieży brali udział w Warsztatach młodzi ludzie z różnych stron świata, a w tym roku wzięłam udział z wszystkimi mymi dziećmi.
Cały weekend śpiewu, niesamowitej energii, miłości do bliźniego, radości i wiary.
Tym razem ze względu na remont w Domu Kultury Warsztaty odbywały się w Kościele, to było niesamowite przeżycie.
Niestety nie ma oficjalnie filmiku z koncertu, więc napiszę o nim innym razem.
Warsztaty prowadziła jedyna i niepowtarzalna Agnieszka "Baca" Tomaszewska wraz z wspaniałymi ludźmi z Poznania z zespołu Gospeljoy.
Na drugi dzień dołączył do nas Pastor Dave Daniel, wiecie co jest w nim niesamowitego( oprócz tego, że jest bardzo pozytywny i ma niesamowity głos) Pastor ma po prostu świetną pamięć, podszedł do nas i mówi, że nas pamięta, choć widział nas ostatnio 2 lata temu :)
O odczuciach związanych z koncertem finałowym napiszę jak już będzie dostępny film z koncertu, a teraz kilka zdjęć moich i ze strony Stowarzyszenia "Rodzina" z prób i przygotowań :)










Mogę Wam jeszcze zamieścić fragment próby, jak uczyliśmy się choreografii

https://www.facebook.com/rodzina.pulawy/videos/689603584562405/

I fragment próby utwory You deserve it



2 komentarze:

  1. Widziałam zdjęcia na Facebooku, fajnie że wszyscy się w śpiewanie wkręciliście, to musi być cudowne uczucie śpiewać tak razem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówię Ci, to jest mega uczucie :)
    Nie dość, że śpiewać z dziećmi, to jeszcze w kościele, takie to niesamowite ...
    PS.Pastor Dave zwany Pastorem Di jest z Londynu, to niesamowity człowiek.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam