Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 listopada 2017

Anioł na moim ramieniu

Wczoraj skończyłam czytać tą niesamowitą książkę i powiem Wam, że czyta się ją jednym tchem.
Nie chcę za dużo zdradzać ,więc napiszę Wam streszczenie z okładki

Anioł na moim ramieniu to zbiór niezwykłych, ale prawdziwych historii o Aniołach Stróżach, które z tamtego świata chronią nas, ostrzegają i opiekują się nami.

  -Głos anioła ratuje kobietę przed strasznym wypadkiem
 
  - Ciepły dotyk skrzydlatego opiekuna wyciąga z depresji pogrążonego w żałobie wdowca

  -Tajemniczy nieznajomy ratuje z opresji napastowaną dziewczynę po czym znika

  - Anioł ratuje dziecko w chwili, gdy następuje awaria sprzętu monitorującego funkcje życiowe


Historie są niesamowite, niektóre wydają się nie do uwierzenia, ale opowiedzieli je ludzie, którzy to przeżyli.
Czasem ciężko nam zrozumieć coś, co jest dla nas nie do ogarnięcia, nie rozumiemy tego, dopóki sami nie doświadczymy.
Ja jednak wierzę, że to nie przypadek, że czasem w momencie zagrożenia coś się ułoży tak a nie inaczej i pomoże nam ominąć przeszkodę, uniknąć wypadku itd.
Wierzę też w to, że nasi bliscy, którzy odeszli nas nami czuwają, czasem ostrzegają nas przed czymś( chorobą, niebezpieczeństwem) czasem jakiś zapach, czy stwierdzenie rzucone przez obcą osobę, a charakterystyczne tylko dla osoby dla nas bliskiej przypomni nam o tym.
  Można udawać, że to wymysł naszej wyobraźni, przemęczenie, albo początek choroby, ale można też otworzyć się i dostrzegać rzeczy, pewne niesamowite chwile, które nam towarzyszą co dzień, a z których do tej pory nie zdawaliśmy sobie sprawy.

Dziękuję za polecenie mi tej książki i Wam również ją polecam





2 komentarze:

  1. To coś dla mnie. Super propozycja. Chętnie przeczytam. Ileż mnie już takich zjawisk spotkało. Nie jest mi obca ręka na moim ramieniu, czy kolega machający mi z dużym uśmiechem na twarzy, już po jego śmierci, o czym pojęcia nie miałam wtedy itp. Wiele już widziałam. Moim zdaniem to piękne. :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam