Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 20 listopada 2017

Sprawa Chrystusa

To kolejny film twórców "Bóg nie umarł".
Dlaczego lubię takie filmy?, dlatego, że nie są nachalne, że nie zmuszają Cię do wiary, nie pytają, w co wierzysz, tylko pokazują historię różnych ludzi, którzy przeżyli różne sytuacje w życiu i jak czasem jeden gest, czyjś wybór ma wpływ na całą rodzinę lub otoczenie.


Sprawa Chrystusa to historia Lee Strobla dziennikarza i pisarza, który jest ateistą wierzącym w fakty.
Szuka dowodów na to, jak podważyć historyczne fakty istnienia Jezusa.
W bardzo ciekawy sposób pokazane śledztwo, jego spotkania z różnymi specjalistami, myśli, rozterki.
Film powstał na podstawie książki, której jeszcze nie czytałam, ale mam nadzieję, że kiedyś ją przeczytam.



2 komentarze:

  1. Maju a jak jesteśmy już przy tematach religijnych to ja polecam Ci książkę pt,Chata ,Paula Younga.Jest też film,ale na mnie książka wywarla większe wrażenie.
    A film ,który polecasz muszę obejrzeć😊Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu czytałam książkę i oglądałam film Chata.
    Również bardzo mi się podobał, o czym pisałam tutaj
    https://lata-trzydziestelata-czterdzieste.blogspot.com/2017/04/chata-ksiazka-i-film.html

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam