Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 27 lipca 2014

Mała czarna na spacer

Tą sukienkę kupiłam sobie jakiś czas temu z myślą, że może tym razem uda mi się schudnąć i się w nią wbiję.
Powiesiłam do szafy i tak sobie czekała i czekała, ale wczoraj mieliśmy iść na spacer i w sumie mąż mnie namówił, żebym ją założyła.
Miałam mieszane uczucia, bo wg mnie jeszcze za mało do niej schudłam, ale jednak namówił mnie na nią.
Sukienka nn
klapki japonki -Ariane Deichmann
naszyjnik Svarovski
bransoletki srebrne
torebka Paquetage Paris
kolczyki targ
okulary nn









10 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo ładnie wyglądasz i figura ...że ho ho, nie ma się czego wstydzić, wręcz przeciwnie - jest się czym chwalić, wszystko dobrze zestawione, bardzo ładnie i co najważniejsze - uśmiechasz się. Pozdrawiam Babooshka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotograf mnie rozśmieszył, więc tak wyszło.
      Chyba się trzeba będzie powoli przyzwyczajać do sukienek, bo chyba nie jest tak źle jak myślałam.

      Usuń
  3. A kto ci pisał 3 dni wczesniej ze masz zaczac nosić sukienki ?!! He ;p ??
    Super w niej wygladasz wcale nie jest ani przyciasna wręcz przeciwnie ! Super zobaczyc cie taka uśmiechnięta , kobieca i seksowna dobrze ze Jacek cie na nia namówił ! Bomba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram w 100%, wiele kobiet wygląda dobrze w sukienkach, znacznie lepiej niż w spodniach, a na upały sukienki są niezastąpione, szczególnie maxi, które ja kocham. Maju noś sukienki, bo zyskujesz na wyglądzie i to dużo.

      Usuń
    2. Marzenko jak wiesz doskonale mam problem z udami, dlatego nie chodzę w sukienkach, bo co za frajda w lecie w rajstopach latać?
      Na chwilkę ok wytrzymam, ale na dłuższą metę nie dam rady.
      Dlatego rzadko zakładam sukienki.

      Usuń
  4. Madziu, ale wiesz doskonale, że ja mam duuże opory.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie Ci w sukience. I widać efekty twojej pracy, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam