Łączna liczba wyświetleń

środa, 16 lipca 2014

Oto ja

Jestem w takim okresie swojego życia, że postanowiłam założyć bloga.
Mam 36 lat, ani mało, ani za dużo, ale uważam,że nigdy nie jest za późno na realizowanie swoich marzeń.
Dlatego powstał ten blog, na którym będę chciała pokazać troszkę siebie, porozmawiać o tym, jak zmieniają się moje poglądy, podejście do pewnych spraw.
Czasem o zwykłym życiu, o pogodzie, o urodzie, kosmetykach, ciuszkach, bibelotach.
O tym, co dobrego mnie spotkało, a także co mnie zaskoczyło, czy zdziwiło.
A także chce z Wami się podzielić moją pasją, ale o tym może później.
Jak już napisałam w zakładce o mnie jestem matką i żoną, przyjaciółką i siostrą, ciocią i znajomą, kobietą pracującą , a czasem typową kurą domową.
Są dni, że energia mnie rozpiera i mogłabym świat doganiać, a są takie ,że czegoś mi brak, lub dopada mnie szarość dnia.
Staram się walczyć z tym, lubię kolorowe życie, radość, lubię ruch i zmiany, może niewielkie, ale od czegoś trzeba zacząć.
Życie jest piękne i staram się dostrzegać jego piękno w małych rzeczach, w codziennym życiu, doceniać to co mam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam