Łączna liczba wyświetleń

sobota, 21 listopada 2015

9 urodziny Galerii Zielona

Ależ ten czas szybko leci, pamiętam, jak ją mieli otworzyć, na starym terenie po dawnej jednostce wojskowej.
Osiedlowe sklepiki czuły się zagrożone, no bo wiadomo, jak otworzą galerię, to ludzie tam będą woleli robić zakupy.
Jednak mimo galerii większość sklepików się utrzymała, nie wytrzymały kioski Ruchu, pamiętam jak poszłam pierwszy raz zobaczyć tą Galerię, wydawało mi się to takie ogromne, przepych itd.
Tyle sklepów w jednym miejscu, do tego sala zabaw, sklep spożywczy, gabinety kosmetyczne itd.
Nie od razu mi się tam spodobało, bo nie lubię nowości, muszę się przyzwyczaić i przekonać.
Polubiłam salę zabaw, do której z dziecmi chodziłam co tydzień, spotykałam się ze znajomymi.
Swego czasu było też lodowisko na dachu, nawet na nim jeździłam, a teraz jest na górze siłownia, z której również korzystałam.
No i w Galerii jest Empik, który uwielbiam i Deichmann, jedyny sklep w którym mogę wybierać i przebierać w damskich butach w moim rozmiarze.
Dziś korzystając z okazji, że miałam wolne wybrałam się z rodzinką świętować 9 urodziny galerii, tym bardziej, że gośćmi specjalnymi mieli być uczestnicy Masterchef'a :
Charles Daigneault i Diana Volokhova
Jak wiecie Daria lubi gotować, piec i uwielbia Masterchefa, więc była zachwycona, bo mogła ich zobaczyć na żywo jak gotują, jak żartują, mało tego dostała zdjęcia z autografem :)
Niestety nie udało jej się wziąć udziału w konkursach, ale i tak wszyscy się fajnie bawiliśmy.
Najpierw spokojnie i na poważnie

A potem czas na wygłupy


Zainteresowanie było duże :)




Choć pogoda była niezbyt spacerowa to warto było, miło i rodzinnie spędziliśmy ten czas :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam