Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 2 stycznia 2018

Postanowienia Noworoczne

Jak w ubiegłych latach, najpierw rozliczenie z postanowień ubiegłego roku  2017

1. Nauczyć się robić pasztet z soczewicy lub fasoli( ogólnie z warzyw)

Nauczyłam się robić pasty warzywne

2. Przez 40 dni być wegetarianinem

Byłam przez 40 dni podczas Wielkiego Postu Ichtiwegetarianką, czyli jadłam głównie warzywa, ale też i rybę :)
Bardzo dobrze się czułam na takim jedzeniu.

3. Do końca roku zobaczyć na wadze 80kg( obecnie 88kg)

Niestety w czerwcu trafiłam do szpitala, potem miałam zakaz ćwiczeń i zajadałam smutki i stres i na dzień dzisiejszy ważę ponad 90kg.

4. Pojechać do Częstochowy

Udało się, pojechałam i było mega, o czym możecie przeczytać Tutaj

5. Zobaczyć Kraków/ Łagiewniki

To marzenie, postanowienie również się spełniło, a tu Fotorelacja

6. Przeczytać przynajmniej 52 książki
W tym roku z braku czasu udało mi się przeczytać 44

Pierwszą kończyłam zaczętą w ubiegłym roku
2. Stephen King -Koniec warty
3. Mamy z innej planety
4. Kwiaty na poddaszu
5. Harry Potter i przeklęte dziecko
6. Bez rąk, bez bóg, bez ograniczeń - Nick Vujicic
7. Piętno Midasa - Agnieszka Lingas- Łoniewska
8. Zanim się pojawiłeś -Jojo Moyes
9. Pod prąd- Robert Biedroń
10. W szpilkach od Manolo - Agnieszka Lingas- Łoniewska
11. Chata- William P. Young
12. Tańcz, tańcz, tańcz -Haruki Murakami
13. Dziecko last minute - Natasza Socha
14. Brudny świat -Agnieszka Lingas - Łoniewska
15. Jak nie umrzeć przedwcześnie - Dr Michael H. Greger
16. Ania z Zielonego wzgórza
17. Kiedy odszedłeś - Jojo Moyes
18. Oto człowiek- Adam Szustak OP
19. Bez mojej zgody - Jodi Picoult
20. Opowieść podręcznej
21. Osioł w raju- Adam Szustak OP
22. Ewangelia dla nienormalnych - Adam Szustak OP
23. Papierowe serca- Courtney Walsh
24. Rozdroża - William P. Young
25. Moja droga od rozpaczy do nadziei -Magdalena Krzeptowska
26. Cisza pod sercem
27. Mapa nieba
28. Złodziejka książek
29. Kamienny anioł
30.10 prostych kroków do prawdziwej przyjaźni z Jezusem
31.Oskar i Pani Róża
32. Jezu Ty się tym zajmij
33. Nic nie mów - Naomi Ragen
34. Drugie spojrzenie - Jodi Picoult
35. Rekrut - Robert Muchamore
36. Milczenie - Shusaku Endo
37. W teatrze uczuć
38. Relikwie
39. Dotyk - Randall Wallace
40. Anioł na moim ramieniu
41. Forrest Gump
42. Nie daj się zjeść grzybom- Candidia
43. Walczyłam o Patricka- Lisa Niemi
44. Ja nie mogę być modelką- Dorota Wellman


7. Odbyć minimum 100 treningów w tym roku

Jako, że przez ponad połowę roku musiałam się oszczędzać i miałam zakaz ćwiczeń wyzwanie tylko połowicznie wyszło.

8. Częściej wychodzić z J ( nie tylko na spacer) może do kina na kawę czy coś

Udało się, bardzo dużo w zeszłym roku było spontanicznych wypadów z J.

9.  Uśmiechać się do ludzi i umieć się zatrzymać

Chcąc nie chcąc w pewnym momencie musiałam się zatrzymać, a uśmiecham się co dzień i staram się innych zarażać swym uśmiechem.

10. Znaleźć czas dla siebie ( na robienie zdjęć, pisanie listów, czytanie książek, rozmowy z przyjaciółmi, ze znajomymi, wspólne wyjścia).
Pisałam listy, czytałam, spotykałam się ze znajomymi :)

A teraz postanowienia na Nowy 2018 rok :

1. Schudnąć chociaż 6 kg i zobaczyć 8 z przodu
2. Zrobić anioła na śniegu
3. Zadbać o siebie, wsłuchać się w swój organizm, zrobić przesiewowe badania
4. Spotkać się z przyjaciółmi
5. Pojechać do Warszawy/ Gdynii lub Krakowa :)
6. Przeczytać chociaż 54 książki
7. Przeczytać chociaż 10- 15 książek z tych, które dostałam w ciągu ostatnich 2 lat
8. Wyprawić szaloną imprezę
9. Szkolić się dla samej siebie i rozwijać
10. Pisać minimum 5 postów miesięcznie na blogu.


2 komentarze:

  1. Zacne założenia, zważywszy na okrągłe urodziny impreza może się udać. Dobrze, że zapisujesz swoje marzenia, bo kiedy je zapisujemy spełniają się w 80%, a kiedy nie tylko w 40. Fajnie jest też zrobić sobie mapę marzeń i ją wizualizować.Życzę ci oby 80 % ci się spełniło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię mapy marzeń, mam je w głowie :)
      A postanowienia zawsze spisuję, mam je wtedy pod ręką, jakby mnie skleroza dopadła ;)
      Pozdrawiam

      Usuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam