Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 stycznia 2018

Szczęśliwego Nowego Roku

W tym roku spędziliśmy Sylwestra w swoim własnym gronie, było spokojnie, ale wesoło :)
Wspólnie przygotowywaliśmy potrawy, pośpiewaliśmy, potańczyliśmy, obejrzeliśmy fajerwerki.




 Dziewczyny mnie namówiły :)














Życzę Wam przede wszystkim: zdrowia, miłości, spełnienia marzeń, rodzinnych spotkań.

I taka refleksja podsumowująca
Nauczyłam się, że cokolwiek by się nie działo, jak źle by się wydawało, że jest, życie idzie do przodu i jutro naprawdę będzie lepiej.
Nauczyłam się, że bardzo wiele możesz powiedzieć o człowieku poprzez sposób, w jaki radzi sobie w trzech sytuacjach:
gdy pada deszcz,  gdy zgubi mu się bagaż i gdy lampki choinkowe są totalnie poplątane.
Nauczyłam się, że bez względu na to, jaką masz relację ze swoimi rodzicami, będziesz za nimi tęsknić, gdy znikną z Twojego życia.
Nauczyłam się, że zarabiać na życie to nie to samo, co żyć.
Nauczyłam się, że życie czasem daje drugą szansę.
Nauczyłam się, że jeśli podejmuję decyzję z otwartym sercem, to zazwyczaj są one trafne.
Nauczyłam się, że nawet jeśli coś mnie boli, to ten ból nie jest mną.
Nauczyłam się, że każdego dnia powinieneś  kogoś dotknąć. Ludziom potrzebny jest ciepły uścisk, czy choćby przyjacielskie poklepanie po plecach.
Nauczyłam się, że wciąż jeszcze muszę się wiele nauczyć.
Nauczyłam się, że ludzi zapomną co powiedziałeś, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną, jak się przy Tobie czuli

4 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego w nowym roku dla całej rodzinki Majeczko. Buziaki od nas, a przede wszystkim od Zuzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały post. Piękny, rodzinny i pełen mądrości. Koniec mnie zachwycił. Przekazałaś mi tyle wartościowej wiedzy. Dziękuję. Życzę Wam, by rok 2018 był dla Was naprawdę udany. Zdrówka, czystej miłości, spełnienia. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko tekst przemyśleniowy zapożyczony ze strony Przyjaciele Jezusa, ale bardzo mądry i fajny.

      Usuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam