Łączna liczba wyświetleń

piątek, 20 marca 2015

Daria skończyła 9 lat

Jak ten czas szybko leci, pozostają tylko zdjęcia i wspomnienia, a tak niedawno się urodziła, a dziś skończyła 9 lat.
Troszkę wspomnień
Darii urodziny wypadały w czwartek, ale w związku z tym, że miałam wolne w środę i piątek w sumie miała niespodzianki urodzinowe przez 3 dni.
W środę zabrałam ją do kina na kolejną już wersję "Kopciuszka", obie lubimy wychodzić do kina, choć film dosyć smutny, zwłaszcza jak na bajkę dla dzieci.
W dniu urodzin złożyliśmy jej życzenia, dostała słodycze i łańcuszek z medalikiem.
Za to w piątek do Darii przyszli goście, w sumie z Darią było 10 dzieci, jedni skakali na trampolinie, inni śpiewali karaoke, bawili się w kalambury, wygibajtusa i w chowanego.
A ja zrobiłam dla córeczki różowy tort.


2 komentarze:

  1. Maju, wszystkiego najlepszego dla Darunii. Długo CIĘ nie było Maju, martwiłam się. Pozdrawiam Was cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Córci.
      Majeczko oj działo się u nas ostatnio, napisałam więcej ....

      Usuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam