Łączna liczba wyświetleń

środa, 4 marca 2015

Moje urodziny

Niby zdaję sobie sprawę, że z roku na rok jestem coraz starsza, że dzieciaki rosną, lata lecą, ale jakoś tak do mnie nie dociera do końca, że właśnie dziś skończyłam 37 lat.
Od kilku dni miałam problem ze spaniem, bo po pierwsze ktoś mi sprzedał katar( pewnie w pracy) a ja niestety nie umiem i nie lubię oddychać paszczą, więc co rusz się budziłam.
A poza tym jutro pełnia, więc ciężko u mnie ze snem na kilka nocy wcześniej.
Muszę się w końcu wyspać, wygrzać, wczoraj nawet nie poćwiczyłam z tego wszystkiego.
Ale dziś nowy dzień, nie nastawiałam się, ani, że będzie super, ani, że będzie kiepsko.
W sumie dzień jak co dzień, bo choć miałam wolne, to musiałam wstać po 7ej, żeby młodą obudzić do szkoły.
Ja rano to jak zombiak chodzę, lepiej się czuję po południu.
Patrzę za okno i co widzę? biało...


Sypało mocno i wiał mroźny wiatr.
Na szczęście słonko zaczęło świecić, zrobiło się cieplej i śnieg stopniał.
Choć lubię zimę, to już teraz nie bardzo mi się uśmiecha śnieg.
Od Madzi dostałam takie prezenty :)
Kawkę na śniadanko wypiłam, herbata super, a w bluzeczce poćwiczyłam :)
Zaszalała Madzia, owsiankę będę miała kiedyś do pracy, a czekoladę dzieciaki zjadły, żeby mnie nie kusiła.
Od Darii z samego rana dostałam własnoręcznie wykonaną poduszkę z serwetek i laurkę :)

a potem przyszedł Pan i przyniósł mi prezent od Reniusi :)
Od mężusia dostałam stanik sportowy
a ja wypróbowałam przepis Marzenki z Zacisza kuchennego na tort z pomidorkami :)
Super sprawa, przepis u mnie na dniach wrzucę :)
Byłam też z Darią w kościele na Drodze Krzyżowej, staram się, jeżeli tylko praca na to pozwoli uczestniczyć Mszach czy Drodze Krzyżowej, aby przygotować się do Świąt duchowo.
Poza tym dziś Daria dostała swój modlitewnik, bo już za 2 mce Komunia.
Wracając z kościoła poszłyśmy na cmentarz do mojej Mamy, w taki dzień brakuje mi jej bardzo.
W domu poćwiczyłam troszkę wypróbowując matę
Plank :) w spódnicy dziwnie wygląda, ale mata daje radę


Na koniec mała sesyjka i filmik z ostatniego roku :)

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Maju :). Oglądnęłam filmik z Twoimi zdjęciami, jest SUPERRRR

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesze sie bardzo ze dzień twoich urodzin byl udany a prezenty trafione :) no i ten torcik - niecierpliwie czekam na przepis :) najlepszego na ten kolejny roczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu to nie takie proste z tym torcikiem, będę musiała go drugi raz zrobić, bo straciłam wszystkie zdjęcia.

      Usuń
  3. Maju ja też chociaż spóźnione to przesyłam Ci najserdeczniejsze życzenia z okazji urodzinek .100 lat!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam