Łączna liczba wyświetleń

sobota, 28 marca 2015

Sałatka z zupek chińskich

Wiem, że to nie jest kuchnia fit, ale większość sałatek świątecznych przez obecność majonezu nie jest fit, lub różnych innych składników.
Przepis na sałatkę zapożyczony od siostry mojego męża, więc pozwolę sobie wrzucić tutaj przepis, bo jest po prostu pyszna, a przy tym  łatwa do zrobienia i w miarę tania.

Składniki:
2 zupki ostre Vifon czerwone
1 puszka kukurydzy
30dkg mielonki( ja kupiłam polędwicę drobiową)
1/2 cebuli
3-4 łyżki majonezu
5 jajek

Zupki przygotowujemy wg przepisu,ale w minimalnej ilości wody z wykorzystaniem wszystkich przypraw.
Jajka gotujemy na twardo.
Wędlinę, jajka i cebulkę kroimy w kostkę.


Dodajemy wszystkie składniki, dodajemy majonez i mieszamy
przepraszam za takie wymazane zdjęcie, ale ja tutaj sobie układałam ładnie do zdjęcia, a podjadacze mi zaczęli wyjadać sałatkę.

Tyle udało mi się uratować do zdjęcia, sałatka zniknęła tak szybko, jak się pojawiła, ale zamierzam ją zrobić na Wielkanoc, choć pewnie i w Boże Narodzenie pojawi się na naszym stole.

5 komentarzy:

  1. Sałatkę robię ale nieco w innej wersji. Jest smaczna, choć moi domownicy wciąż się do niej przekonują. Smacznego Maju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majeczko oczywiście robię też zwykłą jarzynową, ale tą ostatnio podpatrzyłam, wypróbowałam i wśród domowników się przyjęła, a czy wśród rodzinki przejdzie przekonam się w Wielkanoc.

      Usuń
  2. Jadlam kiedys podobna tylko dla zlamania smakow byl jeszcze ogorek bodajże konserwowy u nas z racji córy vege bedzie klasyczna z groszkiem a dla trenującego fit z kurczakiem a ja tam najbardziej kocham zwykle gotowane jajka nawet bez majonezu :) wesolych swiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie zapomnę to dorzucę do listu przepisy vege, bo mam fajne przepisy z cieciorką :)
      Wesołe to raczej nie będą, ale spokojne i rodzinne to pewnie tak.
      Tobie radosnych i rodzinnych Świąt.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam