Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 września 2015

Podsumowanie wakacji

Chociaż wakacje trwają tylko 2 mce, to u nas sporo się działo.
Starałam się w wolne dni zapełnić dzieciom zajęcie i zabierałam je w różne miejsca, albo w domu im organizowałam czas.
Nadszedł czas na podsumowanie.
Wakacje, to przede wszystkim basenowe szaleństwo

 Wyjazd do Janowca
 Bardzo lubię to zdjęcie, autorstwa mego męża :)

Lipiec to przede wszystkim udany wypad do Warszawy :)





 Wakacje to też wspaniałe zachody słońca...

Czas spędzony z rodzinką :)

Zwiedzaliśmy m.in. Pałac Czartoryskich


Pan Paw na włościach :)

W wakacje chciałam przeczytać 8 książek, oto jedna z nich, przeczytałam:
1.Wyjątkowy dzień, piękna historia o niełatwym szczęściu -Anne Dauphine Juliand, to druga książka tej Pani opowiadająca prawdziwą historię rodziny, która zmaga się z nietypową chorobą.
2. Wywiad z Wampirem -Anne Rice, tej książki nie muszę Wam opowiadać, bo był już film na jej podstawie z Bradem Pittem, Tomem Cruisem i Christianem Slautherem.
3.Romeo and Juliet- William Shakespeare( oryginał, nie tłumaczenie)
4.Villas, nic przecież nie mam do ukrycia- Jerzy Danilewicz, Iza Michalewicz, średnio mi się podobała ta biografia
5.Jesteś tym co jesz- McKeith Gillian
6.Chustka- Joanna Sałyga
7. Anioł Stróż - Nicolas Sparks( słuchałam audio)
8. Rok w poziomce- Katarzyna Michalak
9. Johny Depp Sekretne życie- Goodall Nigel
10. Bram Stoker - Dracula

Byliśmy też w Lublinie






 W Kazimierzu Dolnym


W każdej wolnej chwili chodziliśmy na basen :)






 Zdjęcia dzięki uprzejmości Pani Małgorzaty Skomry, Peregrynacja Symbolii Światowych Dni Młodzieży, w których Angelika brała udział.
W wakacje starałam się wyspać, odpocząć, zastanowić nad sobą, znaleźć czas dla siebie i dzieci, spędzić więcej czasu razem.
Obejrzeliśmy też kilka filmów:
1.Wielki Mike
2. Licencja na miłość
3.Joe Black
4.Siódmy znak
5.W sieci
6. Lot skazańców
7.Hotel w Kurorcie
8. Angielski Pacjent
9. Co gryzie Gilberta Grape'a
10. Sylwester w Nowym Jorku
11. Don Juan de Marco
12. Załoga G
13. Patch Adams
14. Speed




2 komentarze:

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam