Łączna liczba wyświetleń

środa, 27 sierpnia 2014

W pięknym dworku

Wiem, że ten blog nie miał być stricte blogowy, ale lubię jak ktoś mi robi zdjęcia.
Może nie koniecznie umiem się dobrze do nich ubrać, ale przede wszystkim ubieram się w to, w czym w danej chwili się dobrze czuję.
Dni mi za szybko uciekają, wieje jesienią, w wielu miejscach liście spadają z drzew, co dzień pada deszcz, ale ja staram się nie dawać złej pogodzie, jeździć na rowerze,  zobaczyć jakieś fajne miejsce, pospacerować.
Ostatnio wybrałam się na małą wycieczkę w bardzo urocze miejsce, o którym kiedyś mam nadzieję, że Wam opowiem, a dziś znów będzie mała sesyjka.
Spodnie: KappAhl
buty: trampki
sweterek czerwony: for women
sweterek czarny: TU
okulary te co zawsze
naszyjnik prezent









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam