Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 18 sierpnia 2014

Wiosenno-jesienno

Tak niedawno była wiosna, zaczęło się wszystko zielenić, słońce dłużej świeciło i powoli człowiek przyzwyczajał się do tego, że przyjdzie lato.Lato choć piękne bardzo szybko mija i od kilku dni wieje chłodem, wieczory i poranki chłodne.
Szybciej się robi ciemno i wiatr już taki jesienny wieje.
Bardzo lubię piękną złotą Polską jesień, mam nadzieję, że w tym roku będziemy mieli okazje jak najdłużej się nią cieszyć.
Zestaw wiosenny, ale idealnie nadaje się na jesienny spacer również.
Spodnie jeans nn
bluzka : heart&soul
sandały: biedronka
naszyjnik prezent
bransoleta targowisko
kolczyki prezent










4 komentarze:

  1. Maju wyglądasz rewelacyjne, podziwiam cię za taką odwagę i pokazywanie siebie+zestawy ubrań. Kiedyś się spotkamy - ty modelka a ja twoja fotografka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może kiedyś się spotkamy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz :) a propo mam identyczne sandały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki, ja bardzo lubię te sandały,bo są bardzo wygodne.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam