Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 lipca 2015

1 rok bloga :)

Ten czas niesamowicie naprzód gna, gdyby nie moje dziecko, to pewnie zapomniałabym o tym szczególnym dniu.
Dziś mija rok, jak prowadzę tego bloga, nie jest to mój pierwszy blog, dlatego może we mnie troszkę mniej ekscytacji.
Jednakże, aby tradycji stało się zadość czas na podsumowanie, wszak rok czasu już ze mną jesteście.
Cieszę się, że mogę się podzielić z Wami częścią mnie, a jaki był ten blogowy rok?
Szalony, zwariowany, pełen skrajnych emocji i nowości.
Największym powodzeniem cieszył się post pt. "Różnica 20 kg" który został wyświetlony 216 razy
Następny w kolejności był " Pół roku na diecie" z 143-ema wyświetleniami
Wakacyjny konkurs na dzień dzisiejszy ma 123 wyświetlenia
"Zachód słońca" ma 118 wyświetleń


" Biała bluzka w dwóch odsłonach" została wyświetlona 103 razy
życzenia "Rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia" wyświetlono 95
"Różowo mi-wiosnę poczułam" 92 wyświetlenia 

"Brązowa kurtka - płaszczyk" 85 wyświetleń
"Lady in red-czyli kobieta w czerwieni" 80 wyświetleń
"Mała czarna na spacer" 70 wyświetleń
U mnie ostatnio wiele się dzieje, nie mam za bardzo czasu i siły,  żeby przysiąść i na spokojnie popisać, choć kilka tematów mam.
Myślę, że powoli się wszystko wyprostuje, wróci na swoje tory i będę częściej pisała.
Na dzień dzisiejszy napisałam 155 postów.
Łączna liczba wyświetleń 13450
Liczba wyświetleń  w ostatnim miesiącu to 1462
Odbiorców mam w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji, Włoszech choć ja wolę napisać Italii, Belgii, Francji, Irlandii i Austrii .
Miałam dziś bardzo zajęty dzień, dlatego częstuję tortem wirtualnym, bo nie zdążyłam zrobić realnego, ale obiecuję, że to nadrobię.

2 komentarze:

  1. Majeczko, przede wszystkim gratuluję Ci wytrwałości i samozaparcia. Nie ma dnia, abym do Ciebie nie zaglądała. Najczęściej przy porannej kawie 😉. Gratuluję raz jeszcze i powodzenia !

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam