Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 21 lipca 2015

Urlop

Po raz pierwszy od wielu lat mam wymarzony urlop.
Wcześniej, albo nie doczekałam na urlop, jak były zwolnienia grupowe, albo miałam taką umowę, że urlop mi nie przysługiwał, a u jednego prywaciarza miałam urlop oddawany na godziny( miałam zapowiedziane, że mam przychodzić do pracy 2 godziny później i w ten sposób odebrałam urlop) nie odczułam tego wcale.
W tym roku wreszcie nadszedł upragniony urlop, całe 2 tygodnie odpoczynku.
A jakie plany mam?
Ze względu na niski budżet przyziemne plany:
Być wdzięczna za to co mam, cieszyć się życiem i z tego, co mnie co dzień spotyka.
Wyspać się, przeczytać na spokojnie książki, odpocząć, spędzić troszkę czasu z rodziną i z dziećmi.
Zachwycić się życiem jak dawniej....
Udało mi się w spokoju wypić kawkę czytając zaległą prasę, bez pośpiechu .
Zrobiłam też naleśniki z mąki pełnoziarnistej z owockami i jogurtem.
Zaczęłam znów ćwiczyć, pomimo zakazu( ale jak widzę, że ciągnę końcem sił, to luzuje) spacerować.
Pierwszego dnia urlopu udało mi się zarejestrować do specjalistów, pojeździć na rowerze.
Bardzo szybko minął mi ten pierwszy dzień.
Człowiek tyle czasu na urlop czeka, a potem jak ten urlop jest,to czas tak szybko gna.
Chciałabym z rodzinką wybrać się blisko w różne ciekawe miejsca, zobaczyć wystawy, zwiedzić Muzea, popływać na basenie.
Mam nadzieję, że choć część planów uda mi się zrealizować.

2 komentarze:

  1. Udanego urlopu duzo wypoczynku i regeneracji sil :) laduj akumulatorki i dobrze sie baw

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się wykorzystać ten czas na maksa.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam