Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 5 lipca 2015

w Janowcu

W związku z tym, że w ten weekend były Dni Janowca wybraliśmy się do tej uroczej miejscowości położonej tylko 17km od Puław, aby przeżyć inscenizację najazdu wojsk kozackich, pokaz broni, wystrzałów armatnich itp.
A ja korzystając z pięknej pogody i plenerów zrobiłam sobie sesyjkę modową.
O Janowcu napiszę w oddzielnym poście, bo mam zamiar odwiedzić to urocze miasteczko w trakcie urlopu, a teraz zostawię Was z fotorelacją.
Ja wiecie lubię luźny styl, tzw casual, a może i nawet sportowy, w takich rzeczach się dobrze czuję.
A ze względu na moją sylwetkę w takie upały najlepiej czuję się w leginsach, albo innych spodenkach.
Ostatnio rozpoczęły się wyprzedaże letnio- wakacyjne, ja również korzystając z nich zakupiłam sobie tunikę, którą mam na sobie i leginsy.













Tunika; Pepco
Leginsy F&F Tesco
Buty; Graceland Deichmann
torebka: George SH
biżuteria kupiona w Gdynii

4 komentarze:

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam