Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 lipca 2015

Wakacyjny konkurs

Kochani, jako, że na tym blogu minął mi już 100 post i nawet 150, jakoś tak wyszło, za szybko ten czas mi ucieka.
Więc postanowiłam zorganizować konkurs wakacyjny na blogu.
Zasady konkursu:
1. Udostępnić konkurs na Facebooku
2. Zostawić komentarz pod tym postem, podać imię i maila

Do wygrania zestaw kosmetyków firmy La Roche-Posay w wakacyjnej kosmetyczce, w skład zestawu wchodzi:

LIPIKAR SYNDET Gel-creme nettoyant anti-irritations oczyszczający kremowy żel do ciała, nie zawierający mydła, bezzapachowy, niepodrażniający, nie zawiera parabenów, pojemność 100ml

SOLUTIONS MICELLAIRE PHYSIOLOGIQUE fizjologiczny płyn micelarny o pojemności 50ml


CICAPLAST BAUME B5 kojący balsam regenerujący o pojemności 3ml
zastosowanie przy podrażnieniach naskórka, spękania, otarcia formuła bez parabenów

dodaję jeszcze próbkę TOLERIANE ULTRA FLUID intensywna kuracja kojąca zawdzięcza swoje kojące działanie  neurosensynie  oraz wodzie termalnej, pojemność próbki 2ml.

Z firmy Perfecta wulkaniczny peeling do stóp zawiera pumeks ze skały wulkanicznej,olej bawełniany, ciekłą parafinę i alantoinę. A zaraz po peelingu należy nałożyć zmiękczającą maskę serum zawierającą kompleks z arniką górską,ciekłą parafinę i alantoinę.
Oraz szafirowy peeling do rąk firmy Perfecta zawierający sproszkowany szafir, parafinę, masło ze skórki pomarańczowej,glicerynę i alantoinę, a po nim należy nałożyć regenerującą maskę serum na dłonie z olejkiem jojoba, wyciągiem z arniki górskiej,gliceryną i alantoiną.

Na koniec dodaję próbki BALSAMU TORFOWEGO firmy Herbamedicus składnikami balsamu są ekstrakty roślinne m.in. żywokost, kasztan, jałowiec.
Niektóre ze składników zawierają substancje relaksujące mięśnie, przynoszą ulgę przy przeciążeniach mięśniowych, bólach kostno-stawowych.

Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie i życzę powodzenia.

13 komentarzy:

  1. Super kosmetyki.
    Barbara
    byczekbarbara@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda m.p.koniarz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatny zestaw.
    Magda
    m.p.koniarz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny zestaw.
    Magda
    m.p.koniarz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatne kosmetyki.
    Magda
    m.p.koniarz@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ja juz brałam tyle razy udział w konkursach nigdy nic nie wygrałam....
    świetne kosmetyki ...
    Biore udziłał..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wierzyłam, że wygram, ale wzięłam udział w kilku konkursach i w jednym z nich wygrałam, więc nigdy nic nie wiadomo.

      Usuń
  7. Znam tą firmę, z żelu z oliwką tej serii jestem bardzo zadowolona, świetnie, że tak szybko Ci minęło te 150 postów, życzę dalszego owocnego blogowania i spełniania pasji, też nic nie wygrywam, ale biorę udział :)
    babooshka1963@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. próbuję, a co mi tam... :) pozdrawiam! ;)

    Sylwia, pawellis90@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też spróbuję :) Renata, renatka177@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Anulka ania.w10@wp.pl całuski Majuś

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam