Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 23 lutego 2015

14 urodziny Angeliki

Przygotowania trwały kilka dni, ponieważ postanowiłam zrobić jej niespodziankę.
W tym celu udałam się do nauczyciela Angeliki, czy by się zgodził, aby na zajęciach wokalnych przynieść tort.
Pan Robert jest takim super nauczycielem, że się zgodził i ustaliliśmy szczegóły.
W sobotę, kiedy dziewczyny były na DMB( dla niewtajemniczonych Dzień Myśli Braterskiej) czyli nocowance harcerzy, to zabrałam się za pieczenie biszkoptów, aby nie widziała, że robię dodatkowy tort.Miałam przeboje, bo biszkopt mi nie wyrósł, dopiero jak Renia podała mi przepis, to wszystko się udało.
Potem zostawiłam go do ostygnięcia, a dopiero później zabrałam się za dekorację.
Zeszło mi się do 1 w nocy,bo w pracy byłam do 20ej, a potem wystawiłam w pojemniku tort na balkon, żeby go nie zobaczyła.
W niedzielę oficjalnie upiekłam tort i wstawiłam do lodówki.
Do końca nie wiedziałam, czy się uda niespodzianka, bo Angela była bliska odkrycia miejsca, gdzie stał tort.
Po południu musiałam iść do pracy, więc jak ustaliliśmy Jacek dostarczył tort na zajęcia, a nauczyciel wysłał Angelę do sklepu.
Opowiadała mi, jak to wyglądało.
Do ich sali się schodzi po schodach, schodzi, a tam ciemno, tylko tablica multimedialna się świeci, a na niej wielki napis STO LAT!!!
Stoją wszyscy w rządku, zaśpiewali jej sto lat z tortem i dostała od nich książkę :)
Wróciła cała zadowolona i w szoku, od nas wcześniej dostała prezent: film Miasto 44, oraz kolczyki.

Pamiętam jak się urodziła, taka pyziulka malutka, jak rosła, nauczyła się chodzic i ze mną na balkon wychodziła, pomagała mi pranie wieszać i jak uczyła się na rowerze jeździć, na rolkach, łyżwach...
A dziś już skończyła 14 lat i zaczęła mnie przerastać.

Zostawiam Was z fotorelacją:
 Tort na zajęcia wokalne




 Tort oficjalny :)
Prezent od zespołu

Tulimy



Prezent od Marka


 2 pary kolczyków od nas
kolczyki od Darii :)
Cieszę się, że ten dzień był dla niej udany i szczęśliwy, spędzony z przyjaciółmi i rodziną, mam nadzieję, że marzenia się jej spełnią .

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego dla Angeli :D
    Dużo zdrówka i powodzenia w nauce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że się torciki udały upiec:)
    babcia Zosia zadziałała:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super miała córcia niespodzianke:)Wszystkiego co najlepsze dla Angeli!

    OdpowiedzUsuń
  4. Torciki super a niespodzianka nieziemska :) mloda musiala sie mega cieszyc :)
    Prezencik urodzinowy jutro sle do was kochane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jak dojdzie dam znać.
      Młoda miała niezłą niespodziankę :)

      Usuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam