Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 lutego 2015

Tłusty czwartek

Dziś inny niż zawsze, bo rano się dowiedziałam o śmierci, osoby bliskiej, ale nie najbliższej, a jednak zapisującej się w moim życiu.
Choć kontakt był średni, ostatnio rzadki, to żal, że 54 letni człowiek odchodzi z tego świata...
Zabrałam się za robienie pączków, ale otworzyli mi okno i nie wyrosły, więc w końcu zrobiłam mini pączki waniliowe.
Jakby ktoś chciał to podaję przepis:
Składniki:
3 jajka
2 serki homo waniliowe
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 i 1/2 szkl. mąki
Jajka rozbijamy do miski, dodajemy mąkę, proszek do pieczenia i serki waniliowe
Wszystko mieszamy do połączenia się składników i łyżką kładziemy na gorący tłuszcz
Jak się zarumienią przekręcamy na drugą stronę
Odsączamy na ręczniku papierowym i możemy posypać cukrem pudrem
Szybko się robi i zawsze wychodzą

2 komentarze:

  1. super takie pączko- placuszki i tradycja tłusto - czwartkowa uratowana :) ja kiedyś robiłam podobne tyle, że z ciasta drożdżowego też pycha
    pozdrawiam i smacznego życzę jeśli jeszcze coś zostało

    OdpowiedzUsuń
  2. W następnym roku może wymyślę jakąś bardziej dietetyczną wersję :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam