Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 23 czerwca 2015

Dzień Taty

Pierwszy raz Dzień Ojca obchodzony był 19 czerwca 1910 roku w miasteczku Spokane w stanie Waszyngton.
W różnych krajach obchodzony jest innego dnia, we Włoszech, Hiszpanii, Portugalii 19 marca, na Litwie w pierwszą niedzielę czerwca, w Austrii w drugą niedzielę czerwca , w Danii 5 czerwca, w krajach skandynawskich w drugą niedzielę listopada.
To taki kawałek historii, w Polsce obchodzony jest od 1965 roku, choć w dzieciństwie nie pamiętam, aby się jakoś szczególnie obchodziło taki dzień.
Staram się pamiętać o moim Tacie, pomagać mu, w miarę swoich możliwości.
Zawsze mam problem z kupieniem mu czegoś, bo praktyczne prezenty nie zawsze dają radość obdarowanej osobie.
Jakiś czas temu znalazłam kartkę, która wydawała mi się wyjątkowa na ten dzień, a do tego postanowiłam dokupić ulubione słodycze mojego Taty, bo słodkości nigdy za wiele.
Choć usłyszałam, że dla mojego Taty najważniejsza jest pamięć :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam