Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 9 czerwca 2015

Kotlety jajeczne

Czasami w poszukiwaniu nowych przepisów trafiam na takie właśnie niespodzianki.
Odkąd mojej przyjaciółki córka przeszła na vegetarianizm zastanawiam się, co ja bym ugotowała mojemu dziecku, gdyby też przeszło.
Jak coś pichcę, to sobie myślę, że to by mogło być danie vegetariańskie.
Pierwszy raz kotlety jajeczne robiłam pracując w szkole, ale to ktoś mi mówił, co mam robić, a po raz pierwszy postanowiłam w domu zrobić sama kilka dni temu.

Składniki:
8 jajek ugotowanych na twardo
2 jajka surowe
1 pęczek koperku
1 pęczek szczypiorku
sól
pieprz ziołowy
2 łyżki bułki tartej
bułka tarta do obtoczenia kotletów



Jajka gotujemy na twardo, studzimy, obieramy, ścieramy na tarce do miski, dodajemy sól, pieprz, pokrojony szczypior i koperek,jajka, bułkę tartą i wszystko mieszamy.

Formujemy kotleciki, obtaczamy w bułce tartej i kładziemy na rozgrzany tłuszcz, smażymy z każdej strony przyrumieniając.


6 komentarzy:

  1. Moje ulubione :). Gorąco polecam !

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe nawet wiem czyja to córka natchnęła Cię do tego przepisu :)
    Moje ukochane jajeczne - powiem ci, że ze szczypiorkiem to nie robiłam jak ci smakowały ?
    Aby urozmaicić smak i sam przepis można dodać startego sera żółtego albo polać usmażone kotleciki sosem koperkowym - ulubiony wariant Duśki - polecam nie tylko dla tych vege !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakowały super, ja jakoś nie próbowałam z serem żółtym, ale może kiedyś spróbuję.
      OOO, z sosem koperkowym, to może być niezłe połączenie.

      Usuń
  3. Jutro wypróbuję przepis.Wygląda przepysznie:)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam