Łączna liczba wyświetleń

piątek, 26 czerwca 2015

Koniec roku szkolnego

Jak szybko zleciało te 10 mcy , podczas których były próby, przygotowania do Komunii, trzecioteścik  i wiele innych wydarzeń w życiu najmłodszej córki.
Dla starszych również to był rok pełen zmian, pierwsza klasa gimnazjum, nowi przyjaciele i starzy, dodatkowe zajęcia, organizacja i pierwsza klasa technikum.
Jedna przedmioty były samą przyjemnością, inne udręką, do syna na zakończenie przestałam chodzić kiedy skończył Szkołę Podstawową, bo tak sobie życzył, starsza córka też chciała iść sama.
Więc z najmłodszą poszliśmy na Galę.
Było sprawnie, miło, krótki występ klas 3-cich i pamiątkowe dyplomy rozdane przez Dyrekcję Szkoły.
Następnie spotkanie w klasach, rozdanie świadectw, a potem czas na pożegnanie z Wychowawczynią.
Nawet ja się zżyłam i mnie było ciężko, a Pani Patrycja również się wzruszyła, kiedy zaczęła opowiadać, jak wyglądał pierwszy dzień z naszymi dziećmi, kiedy wzięły ją za rękę i złapali się nawzajem i razem poszli za nią.
A teraz już odchodzą do starszych klas i nie będzie ich  w tej klasie we wrześniu.
Pani mówiła, a wszyscy byli wzruszeni, bo faktycznie klasa jest bardzo zgrana i z Panią Patrycją i spotkania były zawsze miłe i nigdy nie zostawiła nas bez odpowiedzi, pomogła, doradziła, wspierała.
Niestety tak się wybierałam, że zapomniałam wziąć ze sobą aparatu i fotki na komórce tak sobie wyszły.
Poprosiłam Panią Magdę( mamę Oli) żeby zrobiła Darii kilka zdjęć, więc korzystając z tej okazji pozwolę sobie dołączyć również te zdjęcia.

 Po rozdaniu  świadectw czas na najlepszych uczniów w klasie i nagrody książkowe




 Dostała też nagrodę jako druga w klasie za przeczytanie największej liczby książek, oraz dyplom za wzorową frekwencję, choć nie była 100% ale niewiele godzin w tym roku szkolnym opuściła

Na koniec książka lektura do IV klasy i wyniki trzeciteściku, przytulenie na pożegnanie 






 Na koniec pamiątkowe zdjęcie III B z Panią Patrycją
Darii wyniki testu, z języka angielskiego 40 na 40 pkt, z części ogólnej 38 na 40 pkt



 Nagrody książkowe :)
A po przebraniu się z galowego stroju poszliśmy do lodziarni na lodowy deser :)


2 komentarze:

  1. Maju, gratuluję Ci tak zdolnej córci :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, dziękuję.
    Młoda jest ambitna i już wymyśliła, że od września będzie się bardziej starała :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam