Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 16 czerwca 2015

Spacerowo-modowo z dziećmi

Jak tylko mam wolną chwilkę lubię sobie pospacerować.
Tym razem było o tyle fajnie, że wybrałam się nad Wisłę z dziećmi, pogadaliśmy, powygłupialiśmy się, zobaczyliśmy zachód słońca i porobiliśmy troszkę fotek.

 moja córka jak widać coś kombinuje :)



Uwielbiam takie widoczki nad Wisłą, mogłabym godzinami tak stać i podziwiać piękno przyrody.

i z synem

Rośnie chłopak, rośnie, coraz większy :)
On ubrany w ciuchy z croppa

Zamyśliłam się, nawet nie wiem, kto i kiedy mi tą fotkę zrobił



T-shirty: chilin Cropp
Daria spodnie : QM, klapki targowisko
Angela spodnie QM, buty Deichmann
Ja spódnica:oxmo, buty Biedronka






2 komentarze:

  1. Fajna fotorelacja, dzieci Ci rosną w ekspresowym tempie, fajny pomysł takich samych t-shirtów, piękne fotki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, jak podzielisz się ze mną swoim zdaniem.Pozdrawiam